zondag 20 december 2015

Kersthuis 2015

 Dit weekend begon hier officieel de feestperiode, met als eerste feestje de zesde verjaardag van onze Kleine prins.Vandaag genieten we van een luie zondag lekker thuis in ons huis in kerstsfeer, met hapjes en de eerste kerstfilmen van het seizoen. 






Zoonlief heeft zijn eigen kerstboom in de speelkamer. Dit jaar in ijsblauw en wit.






Op de salontafel een schaal met glazen kerstballen en mosballen.





Deze twee kerstboompjes met lichtjes maakte mijn 15-jarige dochter van mos uit de weide. Ik wil ze gaan gebruiken als tafeldecoratie op kerstavond. Ook de moskrans met ballen bovenaan deze post maakte mijn dochter voor mij.





En de kerstboom in de woonkamer, 3,5 meter hoog. Een hele dag werk om hem te decoreren met meer dan 1000 ledlampjes, gedecoreerd in de kleuren wit, zwart, zilver, koper en goud.








Ik wens jullie allemaal een fijne feestperiode ; een Zalige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar !


8 opmerkingen:

  1. Super mooi allemaal , leuk dat jouw dochter ook zo handig is .
    Fijne kerstdagen
    Christel , garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig en wat heeft je dochter leuke mos boompjes gemaakt.

    Fijne dagen samen!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke ideetjes! wat een boom heb jij:) die twee kleintjes door je dochter vind ik erg leuk, ga ik ook eens maken;-)
    grtjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sfeervol allemaal!
    Die boompjes zijn ook erg leuk.

    Fijne feestdagen alvast,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellig, ook voor jullie fijne feestdagen.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele fijne dagen, en nog van harte proficiat met jullie zoon

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele fijne dagen, en nog van harte proficiat met jullie zoon

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou ook een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2016 toegewenst!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen